مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-16سياسي

سروری: برخی افراد موفقیت مدیریت شهری را برنمی تابند


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی افراد موفقیت شورا و شهرداری را برنمی تابند، گفت: این افراد چون خود اسیر قدرت اند چنین مواردی را مطرح می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: برخی افراد موفقیت شورا و شهرداری را برنمی تابند و از چند ماه پیش آغاز به اعلام این موضوع کردند که جنگ قدرت در مدیریت شهری وجود دارد.

وی گفت: آنها نمی دانند که ارتباط پدر و فرزندی و استاد و شاگردی وجود دارد و چون خود اسیر قدرت هستند این موارد را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته پاسخ روشنی به کسانی که دل بسته بودند شورا در مسیر تفکر غلط آنها پیش برود، داده شد، اظهار کرد: جلسه هشتاد و پنجم روز اقتدار شورا بود که جای تبریک دارد.

سروری با اشاره به اینکه تهران در روزهای گذشته از لحاظ ترافیکی قفل مطلق بود، یادآور شد: رییس جمهور برای کوچکترین موضوعات مردم خود را به جمع آنها می رساند.

ما به جایی رسیده ایم که از رییس جمهور بخواهیم در این زمینه مداخله کند.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت بزرگی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داریم، تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد می شود که می توان این مشکل را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: برخی افراد موفقیت مدیریت شهری را برنمی تابند

سروری: برخی افراد موفقیت مدیریت شهری را برنمی تابند