مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-16سياسي

هزار و 700 طرح در هفته دولت افتتاح می شود


سخنگوی دولت از افتتاح هزار و 700 طرح با ارزش ریالی بیش از 90 هزار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها موجب اشتغال 43 هزار نفر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه 25 مرداد در نشست خبری اظهار داشت: در آستانه یک سالگی دولت قرار داریم و گزارشاتی برای ارائه به شما آماده کرده ام.

سخنگوی دولت گفت: مردم و رسانه ها شاهد گزارشات وزرای دولت در نشست های خبری بودند و گزارشات مکتوب هم برای ارسال برای مسؤلان و رسانه های آماده شده است.

وزرای دولت به نمایندگی از دولت به استان ها سفر خواهند کرد تا هم خدمت به مردم را ارائه کنند و هم طرح های استان ها را عملیاتی کنند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه شعار هفته دولت هفته مردم است ادامه داد: هفته دولت برای هر روز نام گذاری شده است؛ روز چهارشنبه دوم شهریور عنوان میثاق با ولایت است، روز پنجشنیه عنوان فساد ستیزی و جمعه تحول و خلاقیت و شنیه عنوان خانواده و سلامت و یکشنبه اخلاق و معنویت و دوشنبه دانش و پیشرفت و سه شنبه  شجاعت عقلانیت معرفی شده است.

بهادری جهرمی گفت: در هفته دولت طرح هایی در سطح وزرا و معاون و رییس جمهور عملیاتی خواهد شد؛ یک هزار و 700 طرح که ارزش ریالی آن بیش 90 هزار میلیارد تومان خواهد بود که فعال شدن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 700 طرح در هفته دولت افتتاح می شود

هزار و 700 طرح در هفته دولت افتتاح می شود