مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-16سياسي

وحیدی: حضور مسئولان در حادثه متروپل درخشان بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (سه شنبه 25 مردادماه) در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران در مورد ریزش ساختمان متروپل گفت: - وزیر کشور گفت: حضور مسئولان محلی، استانی و ملی بلافاصله بعد از حادثه در متروپل درخشان بود و ستاد های بحران در سطوح مختلف در ساعات اولیه تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (سه شنبه 25 مردادماه) در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران در مورد ریزش ساختمان متروپل گفت: بحث متروپل از چند جهت قابل بررسی و ارزیابی است.

اولین جهت خود حادثه بود که بسیار تلخ بود و دلایل آن در گزارش کمیسیون عمران بررسی شد و این مورد جزو موضوعاتی است که باید افراد خاطی آن به طور جدی مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از وقوع حادثه دستورالعمل خاصی برای رسیدگی صادر کردیم، بیان کرد: در حال حاضر شناسایی سایر سازه های ناپایدار را در دستور کار قرار داده ایم تا برابر چارچوب قانون، شهرداری ها بنا بر وظیفه ای که دارند به سازه های ناپایدار تذکر دهند و اگر در مهلت داده شده، اصلاح انجام نشد، گزارش به قوه قضاییه داده شود تا برخورد لازم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: حضور مسئولان در حادثه متروپل درخشان بود

وحیدی: حضور مسئولان در حادثه متروپل درخشان بود