مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-16سياسي

ساداتی نژاد: سال آینده در تولید گندم خبازی به خودکفایی می رسیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست نظارت ستادی وزارت جهاد کشاورزی، - وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد: سال آینده در تولید گندم خبازی به پایداری و خودکفایی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست نظارت ستادی وزارت جهاد کشاورزی، در حضور رییس جمهور اظهار کرد: هدف اصلی وزارت جهاد کشاورزی بر اساس سند تحول دولت و در دولت سیزدهم رسیدن به اقتدار غذایی در جنوب غرب آسیا است که ظرفیت مهمی است و ما از نظر اقلیمی ظرفیت، توان، نیروی انسانی و منابع آن را داریم، اما در حال حاضر در اختیار کشور دیگری است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات دولت سیزدهم رشد 55 درصدی تولید و خرید تضمینی گندم در سال جاری بوده است، گفت: امروز خرید گندم به 7 میلیون تن رسیده است.

ما امسال 11.

5 میلیون تن تولید گندم داشته ایم که 7 میلیون تن آن را به دولت فروخته اند، در حالی که در سال گذشته 4.

5 میلیون تن گندم در کشور تولید و خریداری شد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه یکی از روش های رشد تولید بهره گیری از کشاورزی قراردادی است، تصریح کرد: امسال کشت قراردادی را از مهرماه در 260


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: سال آینده در تولید گندم خبازی به خودکفایی می رسیم

ساداتی نژاد: سال آینده در تولید گندم خبازی به خودکفایی می رسیم