مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-16اقتصادي

معاون رییس جمهور: اقتصاد دانش بنیان توسط فرهنگ ساخته می شود


معاون رییس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه نوآورانه درخشان یزد گفت: اقتصاد دانش بنیان توسط فرهنگ ساخته می شود و اگر این فرهنگ جا بیفتد بسیاری از مسائل حل خواهد شد و سیمای کلی دانش بنیان شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، توسط فرهنگ ساخته می شود و اگر این فرهنگ جا بیفتد بسیاری از مسائل حل خواهد شد و سیمای کلی دانش بنیان شکل می گیرد.

وی  با بیان این که در دانشگاه های مراکز کشور، بادگیر، قنات و استخراج آب های زیرزمینی که هنر مردمان پرتلاش یزدی به شمار می آید، همچنان در حال تدریس است افزود: این خلاقیت باید به سمت کارآفرینی و ارزش افزوده تولید هدایت شود.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: باید از خام فروشی معادن استان جلوگیری شود و فرهنگ کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده در استان جا بیفتد.

وی با اشاره به این که کارخانه نوآوری برای پیدا کردن و کارآفرینی جوانان یزدی خواهد بود، که باید این فرهنگ را از این کارخانه به سطح جامعه تزریق کرد گفت: مطمئن باشید اگر این فرهنگ توسعه پیدا کند دانشگاه های یزد پیشرفت می کند و جوانان یزدی در همین شهر مشغول به فعالیت خواهند شد.

ستاری تصریح کرد: مردم خطه کویری یزد افرادی کارآفرین و نوآور هستند و بسیاری از کارآفرینان ایران با کار در زیرزمین کارآفرین شده اند که این ویژگی در یزد بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: اقتصاد دانش بنیان توسط فرهنگ ساخته می شود

معاون رییس جمهور: اقتصاد دانش بنیان توسط فرهنگ ساخته می شود