مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-16سياسي

زخم های چند ساله تعا ونی مسکن نیازمند مرحم است


طی سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی و ناتوانی مدیران و هیأت عامل تعاونی ها در اجرای تعهدات خود شاهد زخم های چند ساله و مشکلات تأمین مسکن هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد مرتفع شدن آن ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در دیدار با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به انتظارات مردم و جریان انقلاب از دولت فعلی، به نیازهای جدی مردم اشاره کرد و گفت: مردم انتظار دارند عمده مشکلاتی که وجود دارد در این مدت زمان به سمت مرتفع شدن حرکت کند.

مختاری افزود: این که در اخبار شاهد هستیم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به صورت شبانه روزی تلاش هایی برای پیشبرد اهداف وزارتخانه را به صورت جدی دنبال می کند، جای خرسندی و تقدیر است، انتظار جریان انقلاب از دولت آیت الله رییسی و کارگزاران آن در تغییر جدی وضعیت گذشته و تحول است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ درباره مشکلات بسیاری از تعاونی های مسکن شهرستان گفت: متاسفانه در سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی از یکسو و ناتوانی مدیران و هیأت عامل تعاونی ها در اجرای تعهدات خود در قبال اعضای تعاونی های مسکن از سوی دیگر، شاهد زخم های چند ساله و مشکلات تأمین مسکن متقاضیان هستیم، توقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم های چند ساله تعا ونی مسکن نیازمند مرحم است

زخم های چند ساله تعا ونی مسکن نیازمند مرحم است