مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-16اجتماعي

مرمت و بازسازی 17 دستگاه پل در محورهای اصلی و روستایی خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از مرمت و بازسازی 17 دستگاه پل با 10 هزار میلیون ریال اعتبار در محورهای اصلی و روستایی استان از ابتدای سال تاکنون و ثبت مشخصات 6 هزار و 400 دستگاه آبرو و پل در سامانه مدیریت نگهداری پل های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: مرمت و بازسازی 17 دستگاه پل با 10 هزار میلیون ریال اعتبار در محورهای اصلی و روستایی استان از ابتدای سال تاکنون انجام و مشخصات 6 هزار و 400 دستگاه آبرو و پل در سامانه مدیریت نگهداری پل های استان ثبت شده است.

وی گفت: پروژه مرمت و بازسازی 40 دستگاه پل، طی سال جاری در محورهای فاروج، جنگل گلستان و همچنین پل 7 دهانه در گرمه اجرا می شود که 80 هزار میلیون ریال اعتبار برای آن ها پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: برای جلوگیری از آسیب دیدگی و تخریب پل های استان هرسال، چند نوبت بازدید دوره ای توسط کارشناسان این اداره کل از پل ها و بازگشایی ورودی و خروجی و تنقیه و مرمت جزیی پل ها انجام می شود.

وی اظهار داشت: همچنین وضعیت پل ها با توجه به سامانه bms  (طبق بازدید میدانی و ثبت تصاویر خرابی پل ها) رصد و در صورت نیاز اقدامات لازم برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی 17 دستگاه پل در محورهای اصلی و روستایی خراسان شمالی

مرمت و بازسازی 17 دستگاه پل در محورهای اصلی و روستایی خراسان شمالی