مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-16سياسي

حجت الاسلام رستمی: حاکمیت فضای مجازی بی تردید دست آمریکا و وابستگانش است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: حاکمیت فضای مجازی بی تردید دست نظام آمریکا و وابستگانش است و کسی که در فضای مجازی قدرت ندارد تحت حکومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی با عنوان حامیم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رییس دانشگاه امیرکبیر صبح امروز سه شنبه (25 مرداد) برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در افتتاحیه طرح حامیم دانشگاه امیر کبیر گفت: گرفتن انگیزه از جوانان و ناامید کردن فرد در فکر و انگیزه یکی از راه های زمین زدن جامعه و گروه های مختلف مردم است.

وی افزود: این کاری است که از سوی دشمنان نسبت به جامعه ما به شدت از در حال انجام بوده و اگر اخباری که علیه ما منتشر می شود را رصد کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به دیکتاتوری شبکه های اجتماعی نسبت به ملت ایران گفت: شاید ما تصور کنیم در فضای مجازی آزاد هستیم و اینستاگرام سوگیری ندارد ولی بعد از شهادت حاج قاسم همه متوجه شدیم که این شبکه ها صرفا در راستای منافع اروپایی ها و آمریکایی ها فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رستمی: حاکمیت فضای مجازی بی تردید دست آمریکا و وابستگانش است

حجت الاسلام رستمی: حاکمیت فضای مجازی بی تردید دست آمریکا و وابستگانش است