مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-16سياسي

اقتصاد دیجیتال روستاییان رونق می گیرد


مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با تأکید بر تقویت و رونق اقتصاد دیجیتال روستاییان، از اجرایی شدن طرح ملی روستابازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود لیایی صبح امروز در نشست با استاندار اردبیل اظهار کرد: سامانه روستابازار با هدف تقویت و رونق اقتصاد دیجیتال روستاییان توسط شرکت ملی پست در روستاهای کشور عملیاتی می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب روستایی استان اردبیل در ارسال مرسولات مواد غذایی ارگانیک از جمله عسل، این طرح می تواند کمک شایانی به رونق اقتصاد روستایی استان کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: روستاییان می توانند از طریق سامانه روستابازار، محصولات تولیدشده و صنایع دستی خود را بدون واسطه ها و با استفاده از خدمات لجستیک پست به فروش برسانند.

لیایی تصریح کرد: حذف واسطه ها، خریدوفروش بی واسطه و مستقیم از مزایای اصلی این طرح ملی بوده که مساعدت استانداری اردبیل برای پیشبرد سریع این طرح ضروری است.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به جایگاه مناسب پست در جامعه و قدردانی از تلاش های کارکنان پست، برای تعامل بیشتر و ارتقای پست استان اردبیل اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/3727/ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دیجیتال روستاییان رونق می گیرد

اقتصاد دیجیتال روستاییان رونق می گیرد