مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-16سياسي

لزوم تشریح خدمات نظام در سیستان و بلوچستان


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر تشریح خدمات نظام در این استان تاکید کرد وگفت: برای معرفی و اطلاع رسانی شایسته خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم باید تولید محتوا صورت گرفته و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در بیست و هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با بررسی دستورالعمل برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: با ارائه و دیده شدن خدمات نظام در این ایام با موج سواری و تحریکات دشمن مقابله شود.

وی تاکید کرد: دستگاه ها و سازمان های دولتی سیستان و بلوچستان،مستندات موثر و واقعی برای معرفی پروژه های کلان، جهت اقناع افکار عمومی را در نظر گیرند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان نیز با ارائه برنامه های پیشنهادی هفته دولت در حوزه اطلاع رسانی بیان کرد: استقرار مدیران در ایام بزرگداشت هفته دولت با عنوان میز خدمت برای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

حسین مسگرانی خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه و حائز اهمیت در معرفی خدمات نظام، تمرکز بر ادبیات و گفتمان مشترک در اظهارنظرها، مواضع و ارتباط با افکار عمومی ناظر بر شعارها، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشریح خدمات نظام در سیستان و بلوچستان

لزوم تشریح خدمات نظام در سیستان و بلوچستان