مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-16سياسي

نفرات برتر چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مازندران مشخص شدند


نفرات برتر چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران که به مدت دو روز به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد، مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی و مذهبی بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد که مراسم اختتامیه این رقابت ها شب دوشنبه با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حمید مجیدی مهر رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و مسؤولان استانی و شهری برگزار شد.

در گام نخست رقابت های قرآنی بزرگسالان، حدود 2 هزار علاقمند با ثبت نام اولیه در پنج منطقه ساری، بابل، آمل و دو منطقه غرب مازندران با یکدیگر رقابت کردند و که در مجموع بیش از 320 چهره قرآنی شامل 170 نفر از برادران و 150 نفر از خواهران به مرحله پایانی مسابقات استانی راه یافتند هرچند در دوره گذشته مسابقات 55 چهره قرانی به مسابقات کشوری راه یافتند.

در پایان این مسابقات با قضاوت داوران کشوری و منطقه ای نفرات برتر اعلام شدند که در رشته حفظ پنج جز برادران ابوالحسن پهلوان از محمودآباد رتبه نخست را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مازندران مشخص شدند

نفرات برتر چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مازندران مشخص شدند