مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 06:372022-08-16سياسي

هشدار سفارت ایران در بلغارستان به خریداران تور وارنا


سفارت ایران در بلغارستان در اطلاعیه ای به هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، هشدار داد ویزای توریستی آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در اطلاعیه ای خطاب به هموطنانی که اقدام به خرید تور وارنا کرده و از طریق آژانس های گردشگری و با پروازهای چارتر ایرانی به وارنا سفر کرده اند، اعلام کرد: ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

سفارت ایران یادآور شد: حسب مقررات موجود الزامی است همه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل، گذرنامه های خود را تحویل هتل دهند.

این گذرنامه در زمان مدت اقامت نزد هتل باقی می ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور گذرنامه ها تحویل مسافران می شود.

در اطلاعیه سفارت ایران در صوفیه آمده ست: مجددا تأکید می شود هموطنان گرامی از هرگونه رفتار مغایر با مقررات مذکور جداً خودداری کنند؛ بی اعتنایی به این مقررات پیگرد قانونی مقامات محل(بازداشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفارت ایران در بلغارستان به خریداران تور وارنا

هشدار سفارت ایران در بلغارستان به خریداران تور وارنا