مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 23:272022-08-15سياسي

شهر زنجان هوشمندسازی می شود/ایجاد تفرج گاه هایی در شان زنجانی ها


یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر، هوشمندسازی شهر زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: میزان ارتباط اعضای شورای ششم با رسانه ها و خبرنگاران به گونه ای است که نشان می دهد باور داریم که مهمترین و اصلی ترین ارتباط ما با مردم رسانه ها هستند و هر اندازه ارتباط بیشتر باشد بازخورد بهتری را از جامعه می گیریم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با اشاره به اینکه نظریات اصحاب رسانه در بهبود عملکرد شورا موثر است، افزود: آنچه که باید مورد تاکید قرار گیرد، به کار افتادن موتور عمرانی شهر است.

وی با بیان اینکه ما به فکر تفرج گاه هایی در شان شهر زنجان با این رنج جمعیتی هستیم، افزود: شهر زنجان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت نیازمند یک سری زیرساخت هاست که باید فراهم شود.

ناصحی مقدم با بیان اینکه در سال آینده همانطور که در چند ماه گذشته دیده شد شاهد کارهای عمرانی خواهیم بود، بیان کرد: امیدواریم این روال در سایر بخش ها نیز تسری پیدا کند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نیاز شهروندان به هوشمند شدن خدمات بیان کرد: ما نیاز داریم که خدمات با کمترین حضور انجام شود به همین خاطر از ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر زنجان هوشمندسازی می شود/ایجاد تفرج گاه هایی در شان زنجانی ها

شهر زنجان هوشمندسازی می شود/ایجاد تفرج گاه هایی در شان زنجانی ها