مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 23:122022-08-15اقتصادي

با 10 هزار دلار در بازار جهانی چه خودرویی می توان خریداری کرد؟! (+عکس)


باتوجه به قیمت مواد اولیه مانند آلیاژهای فلزی، پلاستیک و قطعات الکترونیک در سطح بازار جهانی، عملا نمی توان مثلا یک مرسدس بنز، ب ام و ، فولکس واگن، - با 10 هزار دلار در بازار جهانی چه خودرویی می توان خریداری کرد؟! (+عکس) باتوجه به قیمت مواد اولیه مانند آلیاژهای فلزی، پلاستیک و قطعات الکترونیک در سطح بازار جهانی، عملا نمی توان مثلا یک مرسدس بنز، ب ام و ، فولکس واگن، شورولت و یا سایر برندهای باکیفیت را زیر 10 هزار دلار در روزگار کنونی تولید کرد چون اساس کار جور در نخواهد آمد.

مطرح و قابل اعتمادی در این زمینه فرمول ویژه خودرو را دارد و دقیقا به همین دلیل است که محصول ارزان برای یک برند مثلا از 15 هزار دلار کلید می خورد و برای کمپانی دیگر از حدود 30 هزار دلار.

اما باتوجه به قیمت مواد اولیه مانند آلیاژهای فلزی، پلاستیک، قطعات الکترونیک و غیره در سطح بازار جهانی، عملا نمی توان مثلا یک مرسدس بنز، ب ام و ، فولکس واگن، شورولت، فورد و یا سایر برندهای باکیفیت مانند این ها را زیر 10 هزار دلار در روزگار کنونی تولید کرد چون اساس کار جور در نخواهد آمد.

اما در این میان برخی کمپانی های تازه وارد یا آنهایی که در میدان رقابت پرچمداران این صنعت قرار ندارند محصولاتی را عرضه می کنند تا بازار پایین رده ها را بدست گرفته و از این مسیر به کسب سود بپردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 10 هزار دلار در بازار جهانی چه خودرویی می توان خریداری کرد؟! (+عکس)

با 10 هزار دلار در بازار جهانی چه خودرویی می توان خریداری کرد؟! (+عکس)