مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 21:572022-08-15اقتصادي

تکمیل و بهره برداری از 7 پروژه آموزشی تربت حیدریه در دهه فجر امسال


مدیر آموزش وپرورش تربت حیدریه گفت: 7 پروژه نیمه تمام آموزشی در مناطق شهری وروستایی تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه حجت صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  با توجه به نیاز جدی رشته هنرستانی ماشین ابزار به دستگاه CNC و خلأ بزرگی که در فراگیری مهارت جویان ایجاد می کرد با  پیگیری های آموزش وپرورش شهرستان این دستگاه باارزش تقریبی 1 میلیارد تومان خریداری شد.

مدیر آموزش وپرورش تربت حیدریه ادامه داد: با توجه به این که مشابه این دستگاه در شهرستان وجود ندارد تحول بزرگی در این حوزه برای شهرستان و همچنین آموزش دانش آموزان محسوب می شود.

وی افزود:  دستگاه CNC تراشکاری تولید قطعه را به کمک کامپیوتر و بر طبق داده ها انجام می دهد، ازاین رو ازلحاظ زمان سرعت بسیاری به کار داده و میزان دقت را هم بالا می برد.

صالحی ادامه داد: هنرستان طالقانی شهرستان تربت حیدریه ازنظر امکانات کارگاهی و کیفیت آموزشی جزو هنرستان های برتر استان و کشور است که فرصت مناسبی برای دانش آموزان شهرستان به حساب می آید و همچنین رشته آسانسور در هنرستان رضایی تدریس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و بهره برداری از 7 پروژه آموزشی تربت حیدریه در دهه فجر امسال

تکمیل و بهره برداری از 7 پروژه آموزشی تربت حیدریه در دهه فجر امسال