مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-15سياسي

رسانه های انقلاب باید روایت اول و صحیح را در وقایع مختلف داشته باشند


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رسانه های انقلاب باید روایت اول و صحیح را در وقایع مختلف داشته باشند گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جهاد تبیین در صف اول جهاد نرم با دشمن قرار دارند و لازم است به لوازم این جهاد مجهز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ،حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی پیش از  ظهر امروز در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار می شد ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران به عنوان سربازان جهاد تبیین در صف اول جهاد نرم با دشمن قرار دارند و لازم است به لوازم این جهاد مجهز شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی علیه السلام یادآور شد: حقیقتا حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان پرچم دار حقایق عاشورایی منتقل کننده این حماسه بزرگ به آینده بود و حقا اگر نبود استقامت و خطبه های آتشین این بانو کربلا در کربلا باقی می ماند و لازم است خبرنگاران از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

شهسواری ضمن تقدیر از زحمات جامعه خبری با یادآوری سختی های این قشر تصریح کرد:خبرنگاران رسالت سنگینی در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های انقلاب باید روایت اول و صحیح را در وقایع مختلف داشته باشند

رسانه های انقلاب باید روایت اول و صحیح را در وقایع مختلف داشته باشند