مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-15سياسي

رییس و اعضای کمیسیون های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند


علی مصطفی زاده به ریاست کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری ، عادل اعظم انهر به ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، در اولین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در سال دوم دوره ششم شوراها و پس از انتخاب هیئت رییسه جدید، علی مصطفی زاده با رأی اعضا کمیسیون به ریاست کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری انتخاب شد.

در این جلسه همچنین توحید علی نژاداصل به عنوان نایب رییس ، ساسان ابراهیم زاده دبیر و مرتضی بهرام نماینده این کمیسیون در کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی انتخاب شدند.

اعضا کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری در سال دوم شوراها شامل علی مصطفی زاده ، توحید علی نژاد اصل ، مرتضی بهرام ، ساسان ابراهیم زاده ، عادل اعظم انهر ، توماج وحید افشار و گلشن نوروزی است.

یاد آور می شود در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در سال دوم دوره ششم شوراها و پس از انتخاب هیئت رییسه جدید، عادل اعظم انهر با رأی اعضا کمیسیون به ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شد.

همچنین مرتضی منافی به عنوان نایب رییس ، یعقوب حسینی دبیر و علی مصطفی زاده نماینده این کمیسیون در کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی انتخاب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس و اعضای کمیسیون های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند

رییس و اعضای کمیسیون های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند