مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-15سياسي

رحیم پور ازغدی: مکتب شیعه باید به سوی عینیت بخشی آموزه ها در جامعه حرکت کند


باید عقاید، راه خود را به میانه میدان زندگی بشر باز کند تا بازار اسلامی، عرصه اقتصاد و تجارت بدون فساد، دروغ و کلاه برداری باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حسن رحیم پورازغدی، در ادامه سلسله جلسات بزم اندیشه به محوریت جامعه پردازی که به همت موسسه جوانان افزود: اگر نماز و روزه، افراد را به شیوه انحصاری مخاطب قرار دهد و دامن گیر صاحبان منزلت های اجتماعی و سرمایه داران نشود، کاملاً برای خداناباوران مطلوب است زیرا این افراد، شریعت را به منزله احکام فردی عبادی می دانند که باید از سیاست و اقتصاد دور باشد.

لیبرال ها، دین را دکور صحنه می دانند این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: وقتی کاروان اسرای کربلا به شام رسید، در ابتدا خاندان و اهل بیت پیامبر (ص) را تحقیر کردند اما پس از افشاگری های زینب کبری (س) و حضرت سجاد (ع)، وقتی بنی امیه خود رسواشده بود، یزید نخستین مجلس عزای سیدالشهدا (ع) را برپا کرد و جمعی را فرستاد تا مردم را به قرائت قرآن در مسجد فرابخوانند و ثواب ختم قرآنشان را هم نثار روح حسین ابن علی(ع) کنند درحالی که هیچ کسی حق استنطاق و پرس وجو درباره حقیقت کربلا را نداشت.

امروزه هم وضع به همین صورت است و همان طور که شاه ایران و صدام به زیارت مشهد و کربلا می رفتند، بزرگ ترین جنایتکاران عالم هم که سردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: مکتب شیعه باید به سوی عینیت بخشی آموزه ها در جامعه حرکت کند

رحیم پور ازغدی: مکتب شیعه باید به سوی عینیت بخشی آموزه ها در جامعه حرکت کند