مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-15سياسي

اعضای انجمن «ام اس» تحت پوشش بیمه قرار می گیرند


تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز و انجمن ام اس منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هادی بشیری،  مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از انعقاد تفاهم نامه با انجمن ام اس استان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای تحت پوشش قرار دادن اعضای مشمول انجمن ام اس در محل دفتر مدیریت  استان منعقد شد.

وی در ادامه به جایگاه تامین اجتماعی در قانون اساسی اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تامین اجتماعی در حمایت از اقشار فاقد بیمه اجتماعی غیر مشمول بیمه اجباری و به منظوربرخورداری کلیه اعضای انجمن ام اس البرز از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه های اجتماعی در خصوص بازنشستگی، پیری، ازکارافتادگی ، فوت و نقل و انتقال سوابق بیمه ای، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا شد.

  وی یادآور شد: با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک گام مثبتی در جهت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی برداشته می شود.

  بشیری ادامه داد: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، شناسایی، معرفی و جذب کلیه مشمولین و استفاده از ظرفیت های خیرین جهت توسعه بیمه اجتماعی برای مشمولین از اهداف این همکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای انجمن «ام اس» تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

اعضای انجمن «ام اس» تحت پوشش بیمه قرار می گیرند