مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-15سياسي

بزرگترین باند قاچاق سازمان یافته نقره کشور در خراسان رضوی زمین گیر شد


حسین دشتبان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: با توجه به بیانات نوروزی سال 1396 مقام معظم رهبری در ایران از طریق سردستگی گروه سازمان یافته و حرفه ای قاچاق نقره به میزان 25 تن با 16 نفر متهم تشکیل شد.

وی اظهار داشت: پس از پیگیری کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در سال جاری و بررسی دقیق در دادگاه انقلاب اسلامی مشهد، منجر به صدور رای محکومیت 20 سال حبس تعزیری و ضبط کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون بدست آمده بعنوان جزای نقدی محکوم شدند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خاطر نشان کرد: شناسایی و انهدام باند قاچاق نقره منجر به جلوگیری از تعطیلی چندین کارگاه نقره سازی در مشهد و بیکاری تعداد زیادی کارگر شد.

دشتبان اضافه کرد: فعالیت این باند قاچاق باعث شده بود که پارتهای نقره با قیمت کمتر و البته با قیمتی نازل تر در بازار به وفور عرضه شود و کارگاه های نقره سازی در مشهد با خطر تعطیلی مواجه کند که با رویکرد پیشگیرانه، با هدف حمایت از تولید داخل، انجام اقدامات به موقع و هماهنگی دستگاه های امنیتی مانع از تعطیلی این کارگاه ها شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین باند قاچاق سازمان یافته نقره کشور در خراسان رضوی زمین گیر شد

بزرگترین باند قاچاق سازمان یافته نقره کشور در خراسان رضوی زمین گیر شد