مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-15اقتصادي

اولین تفاهم نامه ویژه اقتصادی-تجاری میان ایران و موریس امضا شد


تجاری ویژه ای میان سازمان توسعه تجارت ایران و شورای توسعه اقتصادی موریس به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید محمد صادق قنادزاده، مدیر دفتر آفریقا سازمان توسعه تجارت در نخستین مجمع بزرگ اقتصادی ایران و موریس که در نمایشگاه بین المللی برگزار شد گفت: فراهم شدن زمینه همکاری های دو کشور در بخش های تجاری، اقتصادی، گردشگری و غیره را اتفاق مهمی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که طرفین با بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر از امکانات فی مابین، همکاری های خود در موضوعات مختلف خصوصا بخش های اقتصادی و تجاری را گسترش دهند.

سپس حسن علی بخشی کاردار سفارت ایران در موریس نیز آغاز دوباره همکاری های دو کشور در زمینه های اقتصادی و تجاری را یک فرصت مناسب دانست و آینده روشنی را برای تجارت میان دو طرف ارزیابی کرد.

در ادامه گواری سانکارراداکریسنا مشاور استراتژیک شورای توسعه اقتصادی موریس، گفت: پس از سال های طولانی، از سرگیری مجدد و رسمی روابط تجاری فی مابین ایران و موریس، یک روز و اتفاق مهم را رقم زد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی وزیرصمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران از این همکاری ها نشان دهنده اهمیت مجدد همکاری طرفین است، افزود: مطمئنا با امضای این سند همکاری، تبادلات کالا و همکاری اقتصادی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تفاهم نامه ویژه اقتصادی-تجاری میان ایران و موریس امضا شد

اولین تفاهم نامه ویژه اقتصادی-تجاری میان ایران و موریس امضا شد