مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-15سياسي

اجرای 8 هزار مصوبه اشتغال خُرد بنیاد برکت در فارس


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حدود هشت هزار و 200 مصوبه اشتغال خرد در سطح استان فارس با اولویت توانمندسازی خانواده ها را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پور نورعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و بر اهمیت نقش ارزنده آنها برای پوشش خبری و پیگیری مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

او با اشاره به فعالیت های اخیر در مناطق جنوبی استان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحران ها در کنار مردم بوده و خواهد بود، در حادثه سیل اخیر نیز پس از اعلام وقوع سیل، با همکاری گروه های جهادی از مناطق سیل زده بازدید شد و بر اساس میزان خسارت به منازل مسکونی، اولویت بندی انجام گرفت، در همین راستا امدادها در 3 مرحله انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول با ارسال اقلام امدادی شامل کف کش و لجن کش، بیل، چمکه، کارواش و اقلام غذایی فوری و آب معدنی به مناطق سیل زده را داشتیم، مرحله دوم با ارسال بسته های غذایی و مرحله سوم نیز تامین بخشی از اقلام لوازم خانگی آسیب دیده از سیل و دام های تلف شده، انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 هزار مصوبه اشتغال خُرد بنیاد برکت در فارس

اجرای 8 هزار مصوبه اشتغال خُرد بنیاد برکت در فارس