مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-15بين الملل

سناتور آمریکایی: تفتیش عمارت ترامپ فراتر از اقدام سیاسی بود


سناتور دموکرات ایالت مینه سوتا و دادستان سابق منطقه ای در پاسخ به انتقادات جمهوری خواهان گفت که تفتیش عمارت ترامپ فراتر از یک اقدام سیاسی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امی کلوبوچار سناتور دموکرات ایالت مینه سوتا روز گذشته (یکشنبه)، انتقادات جمهوری خواهان از اف بی آی پس از تفتیش عمارت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در مارالاگو در ایالت فلوریدا را محکوم کرد زیرا تأکید کرده بودند که این اقدام اف بی آی، برای کشور خطرناک است و از مأموران امنیتی اف بی آی به دلیل عدم تسلیم شدن در مقابل سیاست های حزبی، قدردانی کرد.

وی به برنامه ملاقات با مطبوعات شبکه آمریکایی ان بی سی در پاسخ به برخی از طرفداران ترامپ که گفته بودند که تفتیش خانه ترامپ با هدف سیاسی صورت گرفته بود، گفت: فراتر از سیاست بود.

آن ها فقط وظیفه خود را انجام دادند و ما باید بگذاریم که کارشان را بکنند .

طبق گزارش وبگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا، اف بی آی روز دوشنبه حکم تفتیش عمارت ترامپ را اجرا کردند و یک اقدام بی سابقه علیه دونالد ترامپ انجام گرفت.

طبق این گزارش، حکم تفتیش که روز جمعه صادر شد به مأموران اف بی آی اشاره کرد که عملیات تفتیش عمارت ترامپ را پس از آن که مقام های آمریکایی مظنون شدند که ترامپ قانون جاسوسی را به همراه دیگر قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: تفتیش عمارت ترامپ فراتر از اقدام سیاسی بود

سناتور آمریکایی: تفتیش عمارت ترامپ فراتر از اقدام سیاسی بود