مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-15بين الملل

هدف صهیونیست ها از جوسازی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران چیست؟


عضو هیات علمی دانشگاه تهران تلاش رسانه های صهیونیستی علیه فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران، را جوسازی برای ندادن امتیاز به ایران در مذاکرات و اعمال تحریم ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی با تلاش برای ایجاد جنگ روانی در رسانه های دنیا سعی کرده اقدامات اخیر هسته ای جمهوری اسلامی ایران را در راستای ساخت ساخت بمب اتم نشان داده و بنا بر همین ادعا تلاش می کند اینگونه القا کند که اقدامات و تحرکات ضد ایرانی که انجام می دهد در راستای مقابله با فعالیت های هسته ای ایران است.

بعد از اقدامات ایران در راستای حفظ منافع ملی و اقدام متقابل در کاهش تعهدات خود، تلاش رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد جنگ روانی و القای این موضوع که ایران به دنبال دسترسی به سلاح اتمی است، بیشتر شده و این در حالی است که سیاست قطعی ایران از دهه های گذشته در این مورد مشخص شده است.

در این توییت صهیونیست ها فعالیت های مخفی خود در ساخت کلاهک هسته ای را کاملا طبیعی و صلح آمیز نشان داده و ایران را به عدم شفافیت متهم می کنند.

در این توییت نیز یکی از رسانه های رژیم صهیونیستی سعی دارد با سوءاستفاده و تحریف سخنان رییس سازمان انرژی اتمی ایران، جمهوری اسلامی را به دنبال ساخت سلاح هسته ای نشان داده و ایران را تهدید جهانی نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف صهیونیست ها از جوسازی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران چیست؟

هدف صهیونیست ها از جوسازی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران چیست؟