مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-15اقتصادي

وام مسکن نخبگان 600 میلیون تومان شد


باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان افزایش یافت.

- عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید محسن فاضلیان اظهار کرد: باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان افزایش یافت.

  وی ادامه داد: مطابق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، برای حمایت بیشتر از فرآیند خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، مدت بازپرداخت تسهیلات نیز 20 سال تعیین شود.

  وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت و بر همین اساس در سیاست های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می شود، این مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

  وی اضافه کرد: با همین رویکرد و به منظور تشویق بیشتر انبوه سازان برای ساخت مسکن با فناوری های نوین، میزان تسهیلات برای این متقاضیان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن نخبگان 600 میلیون تومان شد

وام مسکن نخبگان 600 میلیون تومان شد