مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-15سياسي

پاسخ های کرباسچی به شبهات میرحسین موسوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین کرباسچی در گفتگو با روزنامه هم میهن که صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آن را هم برعهده دارد، به متن منتشر شده از سوی میرحسین موسوی پاسخ داده که بخش هایی از آن را می خوانید: - غلامحسین کرباسچی در گفتگو با روزنامه هم میهن که صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آن را هم برعهده دارد، به متن منتشر شده از سوی میرحسین موسوی پاسخ داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین کرباسچی در گفتگو با روزنامه هم میهن که صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آن را هم برعهده دارد، به متن منتشر شده از سوی میرحسین موسوی پاسخ داده که بخش هایی از آن را می خوانید: ممکن است .

اطلاعات ایشان درست نباشد.

اگر جمهوری اسلامی در این قضیه (سوریه) ورود نمی کرد و نیرو های نظامی ایران به عنوان مستشار یا هر عنوان دیگری آنجا دخالت نمی کردند، آیا مساله سوریه به نحو مطلوبی حل می شد و مثلا یک نظام دموکراتیک و عادلانه سر کار می آمد؟ آن هم در کشوری که با این همه چنددستگی های قومی و مذهبی روبه روست و از یک طرف، ترکیه و از طرف دیگر، اسراییل و از یک طرف، کشور های عربی و نیز آمریکا، روسیه، فرانسه… در آن دخالت دارند.

شما لیبی را ببینید! بعد از این همه سال که هیچ مداخله ای هم از ناحیه کشوری مثل ایران هم نبوده، می بینیم که در نتیجه تضاد منافع نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های کرباسچی به شبهات میرحسین موسوی

پاسخ های کرباسچی به شبهات میرحسین موسوی