مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-15ورزشي

جشنواره جام پرچم در هفته دولت در گلستان برگزار می شود


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گلستان گفت: بزرگترین جشنواره ورزشی در قالب جام پرچم با حضور 500 تیم در هفته دولت در گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، فرید اصغری رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گلستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین رویداد ورزشی گلستان با نام جام پرچم با حضور 500 تیم از روستاهای گلستان در هفته دولت در گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: لباس این تیم ها بصورت رایگان تهیه شده و این هفته قرعه کشی مسابقات برگزار می شود که برگزیدگان استانی در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی گلستان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد شور و نشط در بین مردم روستا به ویژه بانوان، ورزش های بومی محلی هر منطقه احیا شده و هر فصل مسابقات مختلف در راستای این بازیها در سطح روستاهای گلستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تاکنون علاوه بر بازیهای بومی و محلی در بین اقایان، دو مسابقه بازیهای بومی و محلی ویژه بانوان به نام های چوبکشی و هفت سنگ برگزار شده که خوشبختانه با استقبال خوب بانوان روستایی مواجه شدیم و تعداد شرکت کنندگان بانوان از آقایان بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جام پرچم در هفته دولت در گلستان برگزار می شود

جشنواره جام پرچم در هفته دولت در گلستان برگزار می شود