مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-15سياسي

احیای 1000 واحد تولیدی راکد به همت بسیج


رییس سازمان بسیج سازندگی از احیای یک هزار واحد تولیدی راکد و ایجاد 110 هزار پنل خورشیدی در کشور در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی ظهر امروز در روز دوم همایش قرارگاه های سازندگی انجام می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: امروز جنگ اصلی، جنگ روایت هاست و رسانه ها نقش بسیار مهمی در روایت فعالیت های بسیج در جنگ با فقر و محرومیت زدایی خواهند داشت و باید به رسانه ها بیش از پیش توجه شود.

وی افزود: مشارکت مردم در محرومیت زدایی و فعالیت های اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات منطقه خودشان بسیار حائز اهمیت بوده و هر کجا به مردم اعتماد شد، نتیجه مطلوب بود.

زهرایی با بیان اینکه ما نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار کرد: بسیج سازندگی انسان ساز بوده و کار جهادی در حوزه های مختلف بر همه عیان شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در کشور نشان از عزم بسیج در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته و در این راه از همه توان و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

زهرایی افزود بسیج در خدمت و تجمیع نیروها خلاصه می شود و نیاز است تا رزمایش هایی برای خدمت رسانی با حضور گسترده و در حوزه های مختلف جهادی و اقتصاد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 1000 واحد تولیدی راکد به همت بسیج

احیای 1000 واحد تولیدی راکد به همت بسیج