مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-15اجتماعي

جمع آوری روزانه 20 قلاده «سگ ولگرد» در کرمانشاه/ مردم همکاری کنند


مسؤول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فعال بودن اکیپ جمع آوری حیوانات ناقل بیماری در سطح شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر شبانه روز 20 قلاده سگ ولگرد و بی صاحب را از سطح شهر جمع آوری و تحویل پناهگاه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن عبدی مسؤول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به گله مندی شهروندان از وجود سگ های ولگرد د سطح شهر، اظهار کرد: پناهگاه حیوانات و سگ های ولگرد شهرداری کرمانشاه در سه کیلومتری جاده جمع آوری حیوانات ناقل بیماری در سطح شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر شبانه روز 20 قلاده سگ ولگرد و بی صاحب را از سطح شهر جمع آوری و تحویل پناهگاه می شود.

مسؤول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با تأکید براینکه مردم در جمع آوری سگ های ولگرد برای تحویل به پناهگاه حیوانات، همراه و همکار شهرداری باشند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده این حیوانات در سطح شهر می توانند با شماره 137 یا 38234041(حوزه معاون خدمات شهری) تماس گرفته تا نسبت به جمع آوری آن ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر اکیپ حال حاضر، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز اخیرا به مناطق هشت گانه دستور دادند که هر منطقه باید یه اکیپ جمع آوری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری روزانه 20 قلاده «سگ ولگرد» در کرمانشاه/ مردم همکاری کنند

جمع آوری روزانه 20 قلاده «سگ ولگرد» در کرمانشاه/ مردم همکاری کنند