مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-15پزشكي

بستری 15 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 15 بیمار جدید کرونایی و فوت یک نفر به دلیل این بیماری در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 264 نفر به بیمارستان ها و 166 نفر به مراکز بهداشتی استان اردبیل به صورت سرپایی مراجعه داشته و 15 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر 62 بیمار بدلیل ابتلا به کووید19 بستری هستند که از این تعداد 12 بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و 19 بیمار پس از بهبودی مرخص شده اند و متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، یک فوتی به دلیل کرونا در استان اردبیل ثبت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: هم اکنون شهرستان نیر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های استان اردبیل در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

اهمیت پرهیز از عادی انگاری بیماری کرونا محمدیان بیان کرد: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می کنیم از عادی انگاری بیماری کرونا خودداری کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که بیش از 6 ماه از تزریق آخرین دُز واکسن کرونای آن ها گذشته است، حتما جهت تزریق واکسن به مراکز واکسینایون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 15 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل

بستری 15 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل