مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-15سياسي

گفت وگوی چهره به چهره رییس کل دادگستری سمنان با زندانیان چگونه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز با حضور در بازداشتگاه موقت سمنان از بندهای عمومی و قرنطینه زندانیان جدیدالورود بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: در اجرای مأموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال جاری و در ادامه بازدیدهای رسمی و غیررسمی از زندان های استان سمنان به مدت 2 ساعت در بازداشتگاه موقت سمنان حاضر شده و با یکایک زندانیان بدون واسطه و چهره به چهره گفت وگو صورت گرفت و ضمن استماع مطالب آنان با صدور دستورات قانونی مسائل مطرح شده پیگیری شد.

وی مهم ترین نتایج این بازدید را شامل دستور برقراری ارتباط تلفنی مسؤولان آن بازداشتگاه با خانواده، بستگان یا نزدیکان هر یک از متهمان برای اطلاع و پیگیری از میزان تأمین کیفری صادره و ارائه و تودیع آن به محاکم قضایی مربوطه، پیگیری آخرین وضع روند رسیدگی پرونده هریک از زندانیان از مسؤولان مربوطه، بررسی شرایط حاکم بر زندان، نظارت و بررسی رعایت تناسب اتهام ارتکابی با مجازات مندرج در قانون در صدور قرارهای تأمین کیفری هر یک از پرونده های زندانیان اعلام کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: نظارت بر امور زندان و زندانیان از مهم ترین وظایف دستگاه قضایی است و تا زمانی که آرای قطعی در خصوص هر یک از متهمان صادر نشده، اصرار شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی چهره به چهره رییس کل دادگستری سمنان با زندانیان چگونه گذشت؟

گفت وگوی چهره به چهره رییس کل دادگستری سمنان با زندانیان چگونه گذشت؟