مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-15اقتصادي

لزوم تسریع در اجرای طرح 3 هزار واحدی مسکن صدرا


مدیرکل بنیاد مسکن فارس بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح 3 هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صدرا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطاءالله زمانی امروز در نشست  کمیته راهبردی سایت 3 هزار واحدی مسکن صدرا با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در کنترل و کاهش مشکلات اجاره نشینی بسیار موثر است، گفت: افرادی که هم اکنون اجاره نشین هستند، این امید را دارند که با مشارکت در این طرح در آینده ای نزدیک صاحب سرپناه مناسب شوند.

او بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح 3 هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صدرا تاکید کرد و گفت: در شهرهایی با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر و همچنین در شهرهای اقماری طرح نهضت ملی مسکن، توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: در همین ارتباط در 13 شهر استان اراضی لازم تامین شد و کار ساخت 2 هزار و 250 واحد آغاز شده است; انتظار می رود با تسریع در بررسی فرایند تهیه زمین و واگذاری آن به بنیاد مسکن کار ساخت مسکن نهضت ملی در سال 1401 شتاب گیرد.

زمانی ادامه داد: حجم عظیم سرمایه گذاری که در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهد گرفت، این امکان بالقوه را ایجاد کرده که دولت بتواند در قالب این طرح به بهسازی، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری پرداخته و با سرمایه گذاری در این بافت ها، نسبت به احیای آن ها اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرای طرح 3 هزار واحدی مسکن صدرا

لزوم تسریع در اجرای طرح 3 هزار واحدی مسکن صدرا