مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-15سياسي

بسیاری از مشکلات حوزه میراث فرهنگی را می توانیم با استفاده از ظرفیت محلی حل کنیم


وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور با بیان اینکه در بسیاری جاها مشکل جدی نداریم و با استفاده از ظرفیت محلی می توانیم مشکلات را حل کنیم، گفت: معتقدم ضمن برقراری قوانین میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در گفت گوی در حاشیه نشست امروز دوشنبه 24 مرداد کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز برای پاسخگویی به سوالات تخصصی نمایندگان محترم میهمان کمیسیون فرهنگی بودیم.

ضرغامی ضمن تشکر از نمایندگانی که طرح سوال کردند گفت: تمامی نمایندگانی که طرح سوال کرده بودند یا تقریبا قانع شدند یا زمان دیگری برای پاسخگویی تفصیلی مشخص شد و تقریبا سوالات نمایندگان به صفر رسید و نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن نیست و البته این موضوع وظیفه من را سنگین تر می کند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور در ادامه با بیان اینکه ما در سالهای گذشته در حوزه میراث فرهنگی گرفتار غفلت بودیم تاکید کرد:کارهای زیادی که در این یک سال در حوزه زیرساخت ها انجام داده ایم، نیاز به زمان دارد تا اثرات خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه امروز گزارش عملکرد یک ساله وزارتخانه را ارائه دادم وسعی کردم اقداماتم در راستای وعده هایی که در زمان رای اعتماد داده بودم را توضیح دهم تصریح کرد: یکی از مهم ترین مشکلات ما در حوزه میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات حوزه میراث فرهنگی را می توانیم با استفاده از ظرفیت محلی حل کنیم

بسیاری از مشکلات حوزه میراث فرهنگی را می توانیم با استفاده از ظرفیت محلی حل کنیم