مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-15سياسي

21 هزار میلیارد تومان رهاورد سفر ریاست جمهوری برای کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در تشریح مصوبات سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان کرمان به سه دیدار عمومی رییس جمهور با مردم کرمان، جیرفت و بم اشاره داشت و اظهار کرد: آیت الله رییسی مستقیم با مردم سخن گفتند و به سوالات و دغدغه های آنها پاسخ دادند.

وی ادامه داد: دیدارهای تخصصی نیز در حوزه مسائل اقتصادی استان با تکیه بر معادن، نخبگان، ایثارگران و نشست شورای اداری استان با حضور رییس جمهور و وزرای دولت برگزار شد و نکات مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

  فداکار ابراز داشت: بازدیدهای سرزده ای نیز توسط هیأت دولت و آیت الله رییسی انجام شد از جمله روستای کروچان و تنگ شاه که از مناطق بسیار محروم جنوب استان هستند و تصمیمات مهمی توسط رییس جمهور اتخاذ شد و تیمی نیز برای اجرای آن طی روزهای آینده به این مناطق اعزام می شوند.

استاندار کرمان عنوان کرد: وزرا نیز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در نقاط مختلف استان حضور یافتند و در حوزه های تخصصی ورود کردند.

وی بیان کرد: نامه ها و درخواست های مردمی در سفر ریاست جمهور در حال دسته بندی است تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرند.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای مصوبات سفرهای هیأت دولت، پروژه ها از قبل مورد بررسی قرار می گیرند، گفت: بنای دولت بر کلنگ زنی طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار میلیارد تومان رهاورد سفر ریاست جمهوری برای کرمان

21 هزار میلیارد تومان رهاورد سفر ریاست جمهوری برای کرمان