مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:432022-08-15سياسي

دادستان قزوین: 3 کارمند دولتی به اتهام اخذ رشوه 45 هزار دلاری دستگیر شدند


3 کارمند یکی از دستگاه های دولتی به دلیل اخذ رشوه 45 هزار دلاری بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت گرامیداشت از تخلف برخی آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی و اعلام اخطارهای قانونی، 8 آرایشگاه پلمب شدند.

رجبی ادامه داد: ما مانع اقتصاد و اشتغال هیچ فرد و گروهی نیستیم اما متاسفانه اقدامات برخی از آرایشگران مشکلاتی را ایجاد کرده بود که می بایست مطابق قانون برخورد می شد.

رجبی تصریح کرد: مردم به حق انتظار خود مبنی بر برقراری عدالت در برخورد با متخلفان در حوزه های مختلف را بیان می کنند و بر این اساس نیز دستگاه قضا همانطور که با آرایشگاه ها مطابق قانون رفتار کرد با خاطیان سایر حوزه ها نیز برخورد می کند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در این راستا اخیرا 3 کارمند یکی از دستگاه های دولتی به دلیل اخذ رشوه 45 هزار دلاری بازداشت شدند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ نادرست سگ گردانی یاد آور شد: متاسفانه نگه داشتن سگ به جای فرزند آوری مسئله ای است که در کشور باب شده در حالی که شرع مقدس به هیچ وجه اجازه نگهداری سگ را نداده است.

رجبی در پایان گفت: در خصوص دندانپزشک های تجربی نیز ما بررسی و پیگیری های لازم را انجام می دهیم اما مردم هم باید توجه کنند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: 3 کارمند دولتی به اتهام اخذ رشوه 45 هزار دلاری دستگیر شدند

دادستان قزوین: 3 کارمند دولتی به اتهام اخذ رشوه 45 هزار دلاری دستگیر شدند