مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-15سياسي

انتقاد سازمان بازرسی از عدم انتصاب مدیران با تخصص لازم و تحصیلات مرتبط


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از عدم اجرای کامل قانون ارتقای سلامت نظام اداری در برخی از دستگاه ها انتقاد و اتمام حجت کرد تا هر چه سریعتر برای اجرایی شدن این قانون دست به کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان در نشست تبیین قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با بیان اینکه یکی از راهکارهای اعمال کامل انجام نشده است.

وی با انتقاد از عدم اجرای کامل قوانین خاص و عام در دستگاه ها بیان کرد: این موضوع منجر به ایجاد گلوگاه های فساد شده که مورد تأکید رییس سازمان بازرسی کل کشور است و به عنوان یک اولویت در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته تا با ورود همه جانبه دستگاه ها را به اجرای قانون وادار کند و در صورت تحقق، بسیاری از مفسده ها و انحرافات از بین می رود.

رحمانیان به انجام بازرسی کلان برای بررسی عدم اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری در برخی دستگاه ها اشاره و تاکید کرد؛ این بازرسی تعریف شده و در دستور کار است.

وی با اشاره به ماده 13 قانون ارتقای سلامت نظام اداری گفت: در ماده 13 و حتی ماده 14 قانون به موضوع ترک فعل ها اشاره شده که این موضوع نیز طی چند سال اخیر و به ویژه بعد از دستورالعمل رییس وقت قوه قضاییه، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ این ماده قانونی ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان بازرسی از عدم انتصاب مدیران با تخصص لازم و تحصیلات مرتبط

انتقاد سازمان بازرسی از عدم انتصاب مدیران با تخصص لازم و تحصیلات مرتبط