مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-15سياسي

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از آغاز فعالیت لایروبی خلیج گرگان با فعالیت یک لایروب و بیش از 40 دستگاه ماشین آلات پس از فرمان رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، الله یار اسعدی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی در خصوص آخرین وضعیت خلیج گرگان، اظهار کرد: زمانی که پروژه را آغاز کردیم با سه گروه دلواپسان، منتقدان پروژه و مخالفان روبرو بودیم که با هر سه گروه نشست برگزار کرده و اهمیت احیای خلیج گرگان را تبیین کردیم.

وی ادامه داد: طی مطالعات انجام شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در سال 1393 زنگ خطر خشک شدن خلیج به تمام دستگاه های متولی ملی و استانی ابلاغ شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گلستان خاطرنشان کرد: در همان زمان متاسفانه محیط زیست بنا به دلایل مختلف کار را متوقف کرد که در همان مقطع نیز سازمان بنادر لزوم لایروبی کانال آشوراده را اعلام کرده بود.

اسعدی گفت: در نهایت در سال 1400 در چهارمین جلسه ملی ستاد تالاب های کشور که با ریاست معاون اول رییس جمهور، وزرا برگزار شد، پیشنهاد سازمان بنادر یعنی لایروبی کانال آشوراده تصویب و مجوز لایروبی تصویب و ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند