مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-15اجتماعي

تداوم خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب غرب کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب غرب کشور و تشدید ناپایداری های جوی و رگبار و رعد وبرق در سه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز سه شنبه(25 مردادماه) در جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد و در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه (27 و 28 مردادماه) با شدت یافتن ناپایداری ها، در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان در پنج روز آینده در شرق کشور و برخی نقاط جنوب غرب کشور تداوم وزش باد شدید گاهی گردوخاک را خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (25 مردادماه) صاف و در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (26 مردادماه ماه) صاف و در بعضی ساعت ها وزش باد و در اواخر وقت وزش باد شدید با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب غرب کشور

تداوم خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب غرب کشور