مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-15سياسي

بیش از 2500 فرزند ایثارگر البرزی تبدیل وضعیت شدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: 5 هزار و 100 نفر واجد شرایط این طرح بودند که تا کنون دو هزار و 621 نفر رسمی شدند، تعدادی در حال گزینش هستند و تعدادی مدارکشون احراز نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای مدافع حرم این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس خبرنگاران زیادی جان خود را به خطر انداختند تا مجاهدت و ایثار رزمندگان را به نمایش بگذارند، گفت: نقش اصحاب رسانه در برهه ای از تاریخ ماندگان و ارزشمند است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و حمایت از این قشر به آگاه سازی اقشار جامعه کمک کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، افزود: 107 تن آزادگان البرزی که پس از سال ها به میهن بازگشتند جان خود را از دست دادند و به یاران شهید خود پیوستند؛ همچنین 15 تن از رزمندگان البرزی در اسارت به شهادت رسیدند.

رستمیان بیان کرد: امروز باید به نسلی که در راه است و در گام دوم انقلاب نقش ایفا می کنند رشادت و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس را تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2500 فرزند ایثارگر البرزی تبدیل وضعیت شدند

بیش از 2500 فرزند ایثارگر البرزی تبدیل وضعیت شدند