مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-15سياسي

مذاکرات هسته ای پیشرفت قابل توجهی داشته است


نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی امروز دوشنبه 24 مرداد ماه 1401 برگزار شد و ناصر کنعانی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

- بین الملل تابناک: نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی امروز دوشنبه 24 مرداد ماه 1401 برگزار شد و ناصر کنعانی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

وی در ابتدا ایام سوگواری اباعبدالله الحسین را تسلیت گفت و افزود: حسین (ع) مصداق و مظهر و قله همه خوبی ها و زیبایی ها و شرافتمندی هاست.

امام حسین (ع) متعلق به یک دین، مذهب و آیین نیست و شخصیتی است برای همه بشریت و انسانیت و داغ شهادت آن بزرگوار داغی بر قلوب همه آزادیخواهان جهان است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به 17 مرداد ماه و روز خبرنگار نیز اشاره کرد و افزود: روز تلخی در تاریخ انقلاب اسلامی بود از این جهت که با کمال تاسف در روز 17 مرداد و 24 سال پیش در بحبوحه تحولات ناگوار داخلی افغانستان و در پی ورود نیروهای طالبان به مزارشریف بر خلاف همه تعهدات قانونی، اخلاقی و انسانی و مقررات بین المللی، نمایندگی ایران در مزار شریف مورد حمله قرار گرفت و در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از دیپلمات های ایران به همراه خبرنگار شهید صارمی در خون خود تپیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هسته ای پیشرفت قابل توجهی داشته است

مذاکرات هسته ای پیشرفت قابل توجهی داشته است