مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-15سياسي

نماینده مجلس: بیش از 70 درصد شعارهای رییسی اجرا نشده


این کارت زردهایی که به وزرای دولت داده می شود پیام دارد، پیامش این است که دولت برنامه های مدنظر مجلس را پیاده نکرده است و ارتباطش با مجلس کم کم کمرنگ تر می شود یعنی هر روز فاصله اش بیشتر می شود.

- نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: بیشتر شعار های دولت محقق نشده است یعنی حرف ها و شعارهایی که آقای رییسی در هنگام انتخابات، بعد از انتخاب شدن و هنگام معرفی کابینه مطرح کرد بیش از 70 درصدش نه تنها اجرا نشد بلکه برعکس درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد دولت در پایان نخستین سال فعالیت و در پاسخ به این سوال که آیا انتظار شما از دولت سیزدهم هم در زمینه عملکردی و هم در زمینه ارتباط دولت با مجلس برآورده شده است؟ ، گفت: در بحث عملکرد بیشتر شعار های دولت محقق نشده است یعنی حرف ها و شعارهایی که آقای رییسی هنگام انتخابات، بعد از انتخاب شدن و هنگام معرفی کابینه مطرح کرد بیش از 70 درصدش نه تنها اجرا نشد بلکه برعکس درآمده، در بحث های اقتصادی و تورم که قرار شد قیمت ها از سال گذشته بالاتر نرود، قرار شد که قیمت دارو افزایش پیدا نکند، قرار بود که تورم تک رقمی شود، قرار شد که 1 میلیون شغل در سال ایجاد شود، قرار شد که یک میلیون مسکن ساخته شود و همه این ها عملی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بیش از 70 درصد شعارهای رییسی اجرا نشده

نماینده مجلس: بیش از 70 درصد شعارهای رییسی اجرا نشده