مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-15اجتماعي

تردد بدون محدودیت از مرز خسروی تا اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدی حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته طی آیینی اولین کاروان زائران از مرز خسروی به سمت کربلای معلی اعزام شدند و بعد از سال ها باری دیگر این مرز بین المللی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در داخل کشور اقدامات و تمهیدات لازم را برای اعزام زائران از اقصی نقاط ایران اسلامی از طریق مرز خسروی اندیشیده شده، طرف عراقی ها هم در مسیر عزیمت زائران تا کربلای معلی و نجف اشرف تمهیدات و اقدامات بسیار موثری در رابطه با حمل و نقل زائران و همچنین تأمین امنیت و آسایش زائران فراهم کرده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای عزیمت زائران وجود ندارد و آمادگی پذیرش هر تعداد از زائران را داریم و امکانات و ظرفیت های فراهم شده برای روزانه پذیرش 100 هزار زائر پیش بینی شده ولی اگر بیشتر هم باشد مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: زائران عتبات عالیات برای زیارت اربعین می توانند با داشتن گذرنامه و کارت واکسن کرونا برای عبور از مرز به مرز خسروی مراجعه کنند، البته در تلاش هستیم با مذاکره با طرف عراقی در طول سال مرزخسروی همچنان بروی زائران باز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بدون محدودیت از مرز خسروی تا اربعین حسینی

تردد بدون محدودیت از مرز خسروی تا اربعین حسینی