مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-15پزشكي

کمیته کرونا: قله موج هفتم را رد کرده ایم


در حال حاضر تنها نگرانی ما واکسیناسیون دزهای یادآور است که مردم خیلی این موضوع را جدی نمی گیرند و این در حالی است که پس از گذشت شش ماه از تزریق دز قبلی، - تزریق مجدد واکسن بویژه در افراد بالای 50 سال ضروری و کمک کننده است.

عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به گذر از قله موج هفتم کرونا، گفت: البته هنوز موج هفتم به اتمام نرسیده است، اما به نظر می رسد از پیک یا قله این موج بیماری گذر کرده و دیگر شاهد روند کاهشی کرونا در کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وجگانی با اشاره به اینکه در حال عبور از موج جدید کرونا هستیم، گفت: بر اساس تعداد مراجعین، کاهش موارد ابتلا، مرگ و میر و کاهش تعداد شهرهای قرمز، به نظر می رسد ما قله موج هفتم را رد کرده باشیم.

وی افزود: البته نکته مهم این است که موج هفتم به اتمام نرسیده است؛ اما به نظر می رسد از پیک یا قله بیماری گذر کرده و دیگر شاهد روند کاهشی کرونا در کشور باشیم.

او درباره پیش بینی از شرایط روزهای آتی کرونا در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر تنها نگرانی ما واکسیناسیون دزهای یادآور است که مردم خیلی این موضوع را جدی نمی گیرند و این در حالی است که پس از گذشت شش ماه از تزریق دز قبلی، تزریق مجدد واکسن بویژه در افراد بالای 50 سال ضروری و کمک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته کرونا: قله موج هفتم را رد کرده ایم

کمیته کرونا: قله موج هفتم را رد کرده ایم