مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-15سياسي

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی: دولت و مجلس، احداث فرودگاه جدید را ممنوع کنند


لازم است تا نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه به مدت پنج سال احداث هرگونه فرودگاه جدید را ممنوع کرده و بودجه و اعتبارات موجود را صرف توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاه های موجود و بروز رسانی زیرساخت های هوانوردی مورد نیاز صنعت نماییم.

- شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی: دولت و مجلس، احداث فرودگاه جدید را ممنوع کنند لازم است تا نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه به مدت پنج سال احداث هرگونه فرودگاه جدید را ممنوع کرده و بودجه و اعتبارات موجود را صرف توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاه های موجود و بروز رسانی زیرساخت های هوانوردی مورد نیاز صنعت نماییم.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تاکید بر ضرورت تجهیز و توسعه فرودگاه های موجود و بروز رسانی زیرساخت های هوانوردی کشور گفت: پیشنهاد ما به دولت و مجلس شورای اسلامی این است که در برنامه هفتم توسعه و یک دوره پنج ساله ایجاد و احداث فرودگاه جدید را ممنوع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ ابراهیم مرادی روز یکشنبه در برنامه زنده تلویزیونی میز اقتصادی شبکه خبر اظهار کرد: برخی مطالبات اجتماعی و در کنار آن مطالبات و پیگیری های سیاسی سبب شده تا شاهد احداث برخی فرودگاه ها بدون توجیه اقتصادی در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی: دولت و مجلس، احداث فرودگاه جدید را ممنوع کنند

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی: دولت و مجلس، احداث فرودگاه جدید را ممنوع کنند