مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-15سياسي

کانون های مساجد خراسان شمالی؛ با پویش«نامه ای به مسجد» میزبان روز جهانی مسجد می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: پویش «نامه ای به مسجد» به مناسبت روز جهانی مسجد به صورت مسابقه ای فرهنگی و هنری ویژه فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با تشریح برنامه های ویژه گرامیداشت روز جهانی مسجد، اظهار کرد: 21 اوت در تاریخ میلادی به روز جهانی مسجد نامگذاری شده که امسال در تاریخ شمسی مصادف با 30مرداد ماه جاری است.

وی از اجرای پویش نامه ای به مسجد در این استان  خبر داد و گفت: این پویش در قالب بخش های مختلف رقابتی ویژه سنین 7 تا 12 سال و 12 تا 18 سال طراحی شده و هم اکنون اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه به بخش های این پویش اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش نامه ای به مسجد ، عکس از مسجد و نقاشی از مسجد به این ستاد استانی ارسال کنند.

این مقام مسئول با عنوان اینکه این پویش از 22 مرداد ماه جاری آغاز شده، اعلام کرد: کودکان و نوجوانان می بایست آثار خود را تا 26 شهریور که مصادف با  اربعین حسینی  است به شماره 09159847380 از طریق پیام رسان واتساپ، ایتا و گپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد خراسان شمالی؛ با پویش«نامه ای به مسجد» میزبان روز جهانی مسجد می شود

کانون های مساجد خراسان شمالی؛ با پویش«نامه ای به مسجد» میزبان روز جهانی مسجد می شود