مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-15اجتماعي

افتتاح اولین چمن مصنوعی مدرسه ای طرح شهید سلیمانی در لاهرود


اولین چمن مصنوعی طرح بهینه سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در استان اردبیل، طی مراسمی در هنرستان شهید چمران لاهرود افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اولین چمن مصنوعی طرح بهینه سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در سطح استان اردبیل صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان در هنرستان شهید چمران لاهرود افتتاح شد.

   در این مراسم اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان اردبیل با اشاره به این که برای اجرای این طرح مبلغ 400میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: توسعه فضای ورزشی دانش آموزان براساس استاندارد کشوری و جهانی در استان اردبیل را با جدیت پیگیری می کنیم که در این راستا تعداد 35 طرح در سطح مدارس استان در حال اجرا است.

وی از اجرای مرحله دوم طرح در استان اردبیل و منطقه لاهرود طبق توافق حاصله با استانداری خبر داد و افزود: سرانه فضای ورزشی منطقه لاهرود در صورت تکمیل سالن ورزشی آموزش وپرورش 93سانتی مترمربع است که از میانگین استانی و کشوری بالاتر خواهد بود و همچنین برای تاسیس هنرستان تربیت بدنی در منطقه لاهرود تلاش خواهیم کرد.

تخصیص 3میلیارد تومان برای طرح های ورزشی لاهرود پرویز نقدی، رییس اداره آموزش وپرورش لاهرود نیز این مراسم اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری شاهد افتتاح 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین چمن مصنوعی مدرسه ای طرح شهید سلیمانی در لاهرود

افتتاح اولین چمن مصنوعی مدرسه ای طرح شهید سلیمانی در لاهرود