مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-15اقتصادي

تنور تابستان در گیلان داغ تر می شود


به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، جبهه هوای گرم در استان از روز گذشته تا پایان هفته مستقر خواهد بود و لازم است با توجه به مخاطرات پیش بینی شده، - محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افزایش دمای استان، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه توده هوای گرم در گیلان مستقر است.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در گیلان در پی افزایش دما، افزود: از روز گذشته تا پایان هفته دمای استان روند صعودی به خود گرفته و به طور متوسط سه تا 6 درجه در نقاط مختلف استان افزایش دما خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به مخاطرات پیش بینی شده در پی افزایش دما در گیلان، گفت: دمای احساسی در پی افزایش دما که توأمان دما و رطوبت هست، افزایش پیدا می کند و در این شرایط مصرف حامل های انرژی افزایش یافته و امکان بروز گرمازدگی و خسارت به محصولات باغی و کشاورزی وجود دارد.

دادرس توصیه ای نیز به جهت کاهش آسیب ها در پی افزایش ارائه کرد و افزود: مدیریت و مصرف بهینه آب و برق، تمهیدات لازم در بخش های مختلف کشاورزی، خودداری از حضور طولانی در فضای باز در ساعات گرم و مصرف بهینه انرژی در ساعات اوج مصرف ازجمله توصیه های ما در شرایط فعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور تابستان در گیلان داغ تر می شود

تنور تابستان در گیلان داغ تر می شود