مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-15اقتصادي

رفع 60 نقطه حادثه خیز در راه های خراسان شمالی/ ایمن سازی 7 نقطه دیگر در دست اقدام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سنوات قبل با تصویب کمیسیون ایمنی راه های کشور، 96 نقطه حادثه خیز مصوب به خراسان شمالی ابلاغ شد که از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: ایمن سازی 4 نقطه پرتصادف و دارای تصادف در محورهای استان با صرف 47 میلیارد ریال اعتبار طی 4 ماه سال جاری به اتمام رسیده است.

وی گفت: در سنوات قبل با تصویب کمیسیون ایمنی راه های کشور، 96 نقطه حادثه خیز مصوب به خراسان شمالی ابلاغ شد که از این تعداد، 60 نقطه در راه های استان رفع شده و ایمن سازی 7 نقطه دیگر در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: نقاط پرتصادف و دارای تصادف رفع شده در سال جاری در محورهای بجنورد_شیروان، پیش قلعه_راز، بجنورد_سنخواست و امیرآباد_جاجرم بوده است.

وی با بیان این که ایمن سازی و رفع 7 نقطه پرتصادف دیگر نیز در دست اقدام است، ادامه داد: هر 3 سال یک بار طبق نظر کارشناسی پلیس راه و راهداری، تعداد تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در جاده ها بررسی و بعد از تصویب کمیسیون ایمنی راه های کشور ابلاغ می شود و در سال جاری نیز 4 هزار و 160 رکورد تصادف (فوتی و جرحی) در طول راه ها طی 3 سال اخیر با همکاری پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 60 نقطه حادثه خیز در راه های خراسان شمالی/ ایمن سازی 7 نقطه دیگر در دست اقدام

رفع 60 نقطه حادثه خیز در راه های خراسان شمالی/ ایمن سازی 7 نقطه دیگر در دست اقدام