مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-15سياسي

وزارت ارتباطات گزارش اولیه کاهش سرعت اینترنت را به مجلس ارائه داد


رضا تقی پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره کاهش سرعت اینترنت کشور در هفته های گذشته اظهارکرد: - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات گزارش اولیه را درباره دلایل کاهش سرعت اینترنت به کمیسیون صنایع ارسال کرده است.

رضا تقی پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره کاهش سرعت اینترنت کشور در هفته های گذشته اظهارکرد: مجلس و کمیسیون صنایع به صورت مستمر و دقیق بر این مسئله نظارت دارد و در این زمینه سوالات متعددی از وزیر ارتباط پرسیده شده است.

وی افزود: وزارت ارتباطات گزارش اولیه را درباره دلایل کاهش سرعت اینترنت به کمیسیون صنایع ارسال کرده است که براساس این گزارش، به دلیل بروز برخی اتفاقات در بخش های مرتبط با اینترنت کشور، ظرفیت هایی از رده خارج شد که البته جزییات این موضوع را مسئولان وزارت ارتباط باید توضیح بدهند.

تقی پور ادامه داد: متاسفانه در طول 8 سال گذشته، حجم سرمایه گذاری در تمامی لایحه ها و زیرساخت های اینترنت کشور، به شدت پایین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارتباطات گزارش اولیه کاهش سرعت اینترنت را به مجلس ارائه داد

وزارت ارتباطات گزارش اولیه کاهش سرعت اینترنت را به مجلس ارائه داد