مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 06:172022-08-15سياسي

برای اربعین همه ظرفیت هایی که در اختیار داریم را به کار می گیریم


پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما در جمعیت هلال احمر کشور از دو ماه پیش تا کنون جلساتی را در قالب ستاد اربعین برگزار کردیم و برنامه ریزی خود را بر اساس مسئولیتی که به ما واگذار شده است .

- رییس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر برای انجام هر چه بهتر سفر اربعین در سال جاری آمادگی لازم را دارد و از همه ظرفیت هایی که در اختیار ما قرار دارد برای زائران اربعین استفاده خواهیم کرد.

پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما در جمعیت هلال احمر کشور از دو ماه پیش تا کنون جلساتی را در قالب ستاد اربعین برگزار کردیم و برنامه ریزی خود را بر اساس مسئولیتی که به ما واگذار شده است در موضوع امداد و نجات و همچنین بخش بهداشت و درمان در داخل کشور و داخل کشور عراق انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: پیش بینی ما این است که در مراسم اربعین در امسال حضور زائران ایرانی هم مثل سایر زائران دیگر کشور ها بیشتر از سال های گذشته خواهد بود و به همین دلیل با شرایط متفاوتی نسبت به سال هایی که کرونا شدت بیشتری داشت مواجه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اربعین همه ظرفیت هایی که در اختیار داریم را به کار می گیریم

برای اربعین همه ظرفیت هایی که در اختیار داریم را به کار می گیریم